Brand in afzuiginstallatie bij Pro Seating in Helmond

Geplaatst op 13-04-2017 om 16:38
HELMOND - Donderdagmorgen heeft er bij Pro Seating aan de Rooseindsestraat in Helmond brand gewoed. De brand zou rond 11.20 uur zijn ontstaan in een afzuiginstallatie voor houtsnippers van het bedrijf. De BHV-ers waren zelf al met bluswerkzaamheden en ontruiming begonnen. De brandweer die snel ter plaatse was heeft het bluswerk verder afgemaakt. Het is niet bekend wat de oorzaak van de brand is geweest. Niemand is gewond geraakt.


Redactionele Foto's
Foto van Brand in afzuiginstallatie bij Pro Seating in Helmond #198849 Foto van Brand in afzuiginstallatie bij Pro Seating in Helmond #198850 Foto van Brand in afzuiginstallatie bij Pro Seating in Helmond #198851 Foto van Brand in afzuiginstallatie bij Pro Seating in Helmond #198852

Foto's: Harrie Grijseels



Foto's via Twitter

Er zijn (nog) geen twitterfoto's gevonden voor dit bericht.

Stuur nu je foto in voor dit bericht via Twitter! Reageer op de tweet van dit nieuwsbericht of vermeld de hashtag #b112_17432, onze website zal jouw foto binnen enkele momenten hier laten zien!



Reacties

Er zijn nog geen reacties gevonden.

Reageer via Twitter of Reageer via Facebook