Bewoonster ademt rook in bij brand aan de Biezen in Haaren

Geplaatst op 17-05-2017 om 22:38
HAAREN – Woensdagavond omstreeks 21.20 uur belde een bewoonster van een woning aan de Biezen in Haaren de brandweer omdat er brand in de woning was uitgebroken. De brandweer kwam met twee wagens ter plaatse. Volgens de brandweer melding ging het om een brand in de keuken. Wat er precies in de woning in brand stond is onbekend. Door de brand kwam er veel rook uit de woning. De bewoonster van de woning is door het gealarmeerde ambulancepersoneel nagekeken omdat ze behoorlijk veel rook had ingeademd.


Redactionele Foto's
Foto van Bewoonster ademt rook in bij brand aan de Biezen in Haaren #200618 Foto van Bewoonster ademt rook in bij brand aan de Biezen in Haaren #200619 Foto van Bewoonster ademt rook in bij brand aan de Biezen in Haaren #200620 Foto van Bewoonster ademt rook in bij brand aan de Biezen in Haaren #200621

Foto's: Toby de Kort



Foto's via Twitter

Er zijn (nog) geen twitterfoto's gevonden voor dit bericht.

Stuur nu je foto in voor dit bericht via Twitter! Reageer op de tweet van dit nieuwsbericht of vermeld de hashtag #b112_17680, onze website zal jouw foto binnen enkele momenten hier laten zien!



Reacties

Er zijn nog geen reacties gevonden.

Reageer via Twitter of Reageer via Facebook