Achtergebleven pan op vuur zorgt voor rook in woning Boxtel

Geplaatst op 04-02-2018 om 22:14
BOXTEL - Een bewoner van een woning aan de Sint Jozefstraat in Boxtel is zondagmiddag van huis gegaan terwijl een pan op het vuur stond. Doordat deze droogkookte vatte deze vlam. De brandweer haalde de pan naar buiten en ventileerde de woning. De straat was tijdelijk afgesloten. De eigenaar van de woning, een oudere man, is inmiddels thuis gekomen en was hevig geschokt van de massale inzet van de hulpdiensten.


Redactionele Foto's
Foto van Achtergebleven pan op vuur zorgt voor rook in woning Boxtel #213311 Foto van Achtergebleven pan op vuur zorgt voor rook in woning Boxtel #213312 Foto van Achtergebleven pan op vuur zorgt voor rook in woning Boxtel #213313 Foto van Achtergebleven pan op vuur zorgt voor rook in woning Boxtel #213314

Foto's: Sander van Gils



Foto's via Twitter

Er zijn (nog) geen twitterfoto's gevonden voor dit bericht.

Stuur nu je foto in voor dit bericht via Twitter! Reageer op de tweet van dit nieuwsbericht of vermeld de hashtag #b112_19715, onze website zal jouw foto binnen enkele momenten hier laten zien!



Reacties

Er zijn nog geen reacties gevonden.

Reageer via Twitter of Reageer via Facebook