Wasdroger zorgt voor uitslaande brand in schuurtje

Geplaatst op 07-02-2018 om 13:37
EINDHOVEN - In een schuurtje aan de Panterstraat in Eindhoven heeft woensdagochtend brand gewoed in een wasdroger. De bewoonster van de woning zag rook uit de schuur komen en heeft hierop meteen 112 gebeld. De brandweer was snel ter plaatse. Toen was de brand al uitslaand. Met een straal hoge druk was de brand snel onder controle. Wel is er grote schade in de schuur.


Redactionele Foto's
Foto van Wasdroger zorgt voor uitslaande brand in schuurtje #213398 Foto van Wasdroger zorgt voor uitslaande brand in schuurtje #213399 Foto van Wasdroger zorgt voor uitslaande brand in schuurtje #213400

Foto's: Dave Hendriks



Foto's via Twitter

Er zijn (nog) geen twitterfoto's gevonden voor dit bericht.

Stuur nu je foto in voor dit bericht via Twitter! Reageer op de tweet van dit nieuwsbericht of vermeld de hashtag #b112_19731, onze website zal jouw foto binnen enkele momenten hier laten zien!



Reacties

Er zijn nog geen reacties gevonden.

Reageer via Twitter of Reageer via Facebook