Vlam slaat in de pan door afleidend telefoontje in Budel

Geplaatst op 16-04-2018 om 19:49
BUDEL - De brandweer en politie zijn maandag aan het einde van de middag uitgerukt voor een keukenbrand bij een woning aan de Cranendoncklaan in Budel. De bewoner was aan het koken en had diverse pannen op het vuur staan toen hij afgeleid werd door een telefoontje.

Bekenden van hem hadden problemen in Rotterdam maar doordat meneer zijn pannen vergat had ook hij een probleem, vlam in de pan! De vlammen sloegen in korte tijd de afzuig installatie in en zorgden voor de nodige rookontwikkeling, zowel op de beneden als de bovenverdieping van de woning.

Nadat hij de hulpdiensten had gewaarschuwd heeft hij zichzelf en zijn hond in veiligheid kunnen brengen. De hond was wel erg geschrokken van de paniek die ontstond.
De brandweer had de keukenbrand vrijwel direct onder controle en kon de brand direct doven, hiervoor moest men wel de afzuiginstallatie van de muur slopen en ook de
buizen zijn gedemonteerd.

De woning werd door de brandweer goed geventileerd om de stank en rook uit de woning te krijgen. Stichting Salvage zal de schade verder afhandelen, de bewoner verblijft tijdelijk elders.


Redactionele Foto's
Foto van Vlam slaat in de pan door afleidend telefoontje in Budel #216387 Foto van Vlam slaat in de pan door afleidend telefoontje in Budel #216388

Foto's: Harm van Leuken



Foto's via Twitter

Er zijn (nog) geen twitterfoto's gevonden voor dit bericht.

Stuur nu je foto in voor dit bericht via Twitter! Reageer op de tweet van dit nieuwsbericht of vermeld de hashtag #b112_20260, onze website zal jouw foto binnen enkele momenten hier laten zien!



Reacties

Er zijn nog geen reacties gevonden.

Reageer via Twitter of Reageer via Facebook