BREDA – Dinsdagavond werd er een brand gemeld in een bijgebouw in de Sabastraat. Het bleek te gaan om een garagebox waar stank en rook uit kwam. De brandweer had een slijpmachine nodig om de garagedeur te openen. Eenmaal open kwam er zeer veel rook naar buiten en de stank was niet te harden. De brand is ontstaan door een accu van een elektrische fiets die aan het opladen was. De fiets werd naar buiten gehaald en de accu werd losgeknipt van de fiets om vervolgens in een bak water te worden gestopt. De garage werd geventileerd.