OOSTERHOUT – Een bestuurder van een bestelwagen van een cateringbedrijf kreeg de schrik van zijn leven toen hij aankwam op het adres om het eten te bezorgen. Nadat hij al een brandlucht rook zag hij ook de vlammen toen hij de deur van de laadruimte opende. Meteen daarop werd de brandweer gealarmeerd die snel ter plaatse was en het brandje heeft geblust. Het incident gebeurde op de parkeerplaats voor het verzorgingstehuis aan het Aletta Jacobspad in Oosterhout.

Of het eten daarop nog geserveerd kon worden is niet bekend, ook is niet bekend hoe de brand kon ontstaan. Er raakte niemand gewond bij de brand.