GOIRLE – Maandagavond heeft de brandweer een zwaargewonde man uit zijn brandende appartement aan het Koningsschild gered. Ook heeft de brandweer zijn hondje uit de brand gered. De man is zwaargewond door een ambulance naar een ziekenhuis gebracht. Het hondje is door de dierenambulance weggebracht. De bewoners van het complex zijn geëvacueerd naar een dichtstbijzijnde fitnessruimte. De brandweer kon niet vertellen waardoor de brand in het appartement was ontstaan. De brand brak uit op de derde woon laag in een van de middelste appartementen. De politie stelt een onderzoek in naar de brand.