BREDA – Bij een brand op de vijfde etage in de Daniel Marotstraat is een gewonde gevallen. De brandweer was snel ter plaatse en is snel naar de vijfde etage gegaan. In de flatwoning aangekomen, zagen ze dat het een kleine brand in de keuken was. De oorzaak was een pan op het vuur die het kleine brandje had veroorzaakt.  Met een overdruk ventilator heeft de brandweer de rook uit het appartement geblazen.

De gewonde is met een ambulance mee gegaan naar het ziekenhuis. Welke verwondingen de bewoner had is niet bekend.