HEEZE – Op camping Heezerenbosch is zondagnacht een chalet verwoest door brand. Toen de brandweer aan kwam bij de camping waren de vlammen al vanaf afstand te zien. De brandweer had de brand snel onder controle, en kon enkele gasflessen uit het chalet veiligstellen.  Volgens buren was de eigenaar niet aanwezig in het chalet. Volgens de brandweer kan kortsluiting een mogelijke oorzaak zijn, maar wat er precies mis ging, zal onderzocht moeten worden. Hoewel de buitenmuren van het huisje nog overeind staan is de schade groot, en kan het chalet als verloren worden beschouwd.

Voor het blussen liet de brandweer een extra waterwagen komen, ook een arbeidshygiëne unit uit Leende kwam ter plaatse.