ANDEL – Donderdagochtend is er brand uitgebroken in een woning aan de Burgemeester Scholtenlaan. Ter plaatse bleek er brand te zijn in wat houtwerk wat om de woning was getimmerd. Bij de brand kwam in het begin veel rook vrij. De brandweer had het vuur snel onder controle en wist erger te voorkomen.

Vermoedelijk is het vuur begonnen in een container die naast de woning stond. Een ambulance kwam ter plaatse om twee personen te controleren. Deze hadden rook ingeademd tijdens een bluspoging met een tuinslang. Ondanks het snelle optreden van de brandweer is er wel de nodige schade ontstaan door de brand aan de woning en de schuur.