BEST – Bij het Joe Mann Paviljoen in Best heeft dinsdagochtend brand gewoed. De brandweer kreeg rond 7.35 uur de melding binnen van een schoorsteenbrand bij de horecagelegenheid aan de Joe Mannweg en rukte met twee voertuigen uit.

Mogelijk was er echter meer aan de hand dan alleen een schoorsteenbrand want er kwam zoveel rook vrij dat de zaak gesloten moest blijven vanwege de schade. Hoe lang dat nog duurt is niet bekend. In het bos is het door de herfstvakantie en het mooie weer deze week extra druk. Een enorme domper voor het paviljoen dus.