NISTELRODE – Bij een brand op een kamer in  verzorgingstehuis Laarstede is een afdeling ontruimd. Een koffiezetapparaat is door onbekende oorzaak in brand gevlogen. Dit zorgde voor een grote rookontwikkeling op de betreffende afdeling. De bewoner van de kamer is snel uit haar kamer gehaald en dat is volgens de brandweer toch de redding voor deze bewoner geweest. De rookontwikkeling was behoorlijk. Twee ambulances en de brandweer kwamen ter plaatse. Een persoon ligt op een brancard in een ambulance. Meerdere personen worden door ambulancemedewerkers nagekeken in verband met het inademen van de rook. De brandweer heeft de afdeling geventileerd.