BERGEIJK – In een woning aan de Kabouterberg is vannacht een brand ontstaan. De zoon des huizes rook een vreemde lucht in huis en hij zag rook op de bovenverdieping.

Hij maakte hierop snel de rest van de familie wakker, belde 112 en de hele familie verliet  het huis. De brandweer was snel ter plaatse en deze zagen dat er op de bovenverdieping bij de wasmachine een brand was ontstaan. Met schuim heeft de brandweer de nog kleine brand snel geblust. De brand is ontstaan door kortsluiting in de wasmachine. Doordat de zoon de brand snel heeft ontdekt is erger uitgebleven.  Met vereende krachten heeft de brandweer de wasmachine naar buiten gedragen.