WAALRE – Vrijdagochtend is in wooncentrum Hoevenakkers in Waalre wat paniek uitgebroken nadat een voorbijganger rook uit een appartement zag komen.

De brandweer was snel ter plaatse en hebben in samenwerking met de politie  op de galerij van het desbetreffende appartement op ramen en deuren gebonkt om alle mensen naar buiten te krijgen. Er was veel lawaai door het brandalarm wat continue afging. Nadat de brandweer had geconstateerd in welk appartement de brand zou zijn, zag men dat de consternatie was ontstaan door een pan die op het gasfornuis in brand stond.

De man die in het appartement woonde is door ambulancepersoneel nagekeken omdat de man rook had ingeademd.