DEN BOSCH – Medewerkers van het KFC-restaurant aan de Reitscheweg kregen vrijdagochtend last van hun gezondheid nadat er een lek was ontstaan in een CO2 leiding.

De medewerkers kregen last van misselijkheid en werden licht in het hoofd. Drie ambulances, twee brandweerwagens en de politie kwamen ter plaatse bij het restaurant. De brandweer ontdekte een lek in een leiding achter de bar. De medewerkers zijn in een ambulance nagekeken, maar hoefden uiteindelijk niet mee naar een ziekenhuis. Volgens de hulpdiensten was dat doordat men er snel bij was.