UDEN – Op de Bovenstraat bij de Prinsheerlijke Zit is vanmiddag een brand uitgebroken.

De brand woedde in een verhuurbedrijf van tafels, stoelen enzovoorts. Volgens een woordvoerder van de brandweer is de oorzaak van de brand nog onbekend. De brandweer heeft een rek met gasflessen direct uit het pand gehaald en veiliggesteld. Er was een grote rookontwikkeling binnen in het bedrijf. De brandweer heeft direct groot ingezet zodat men de schade redelijk kon beperken. De schade binnen is groot. Er zijn bij de brand geen gewonden gevallen.