EINDHOVEN – Tijdens een verjaardagsfeestje aan de Doelenstraat ging er iets helemaal mis. Het feestvarken kreeg een mooie accuboormachine en was daar erg blij mee. Hij pakte het cadeau snel uit en stak de lader in het stopcontact. De accu’s werden er in gezet en nu maar wachten totdat hij ze kon gebruiken.

Iets ging er mis. Het feestvarken en zijn gasten hoorden knallen uit de richting van de net aangesloten lader. De accu’s waren ontploft en in brand gevlogen. De brandweer was snel ter plaatse, controleerde de woning en heeft de accu’s veilig verwijderd. Of het feestje door kan gaan vanavond? Bij het ontploffen van de accu’s is er accuzuur vrijgekomen. Er zijn geen gewonden gevallen op het feestje.