OSS – De bewoner van een woning aan de Professor Oudstraat had wel erg pech op vrijdag de 13e. Rond 10.30 uur vatte in zijn keuken de motor van de afzuiger spontaan vlam. De politie en brandweer rukten na de melding met spoed uit.

De politie was als eerste ter plaatse en ging snel met een brandblusser naar binnen, maar die bleek al niet meer nodig. De eigenaar had de brand volgens een bevelvoerder van de brandweer zelf weten te blussen. Nadat de brandweer ter plaatse was heeft die nog wel in de keuken en op het dak een nacontrole uitgevoerd, maar verder was er geen inzet nodig. Over de ontstane schade is bij ons niets bekend.